Ο Κανόνας του 10%
Διάβασα πρόσφατα για τον Κανόνα του 10%. Ο Κανόνας αυτός είναι πολύ απλός. Αυτό που λέει είναι ότι αρκεί να είσαστε 10% καλλίτεροι σε κάτι από την υπόλοιπη αγορά και θα βρεθείτε ένα σκαλοπάτι πιο κοντά στην επιτυχία! Μπορείτε να είσαστε 10% πιο φθηνοί, 10% πιο γρήγοροι, 10% πιο συνεπείς, 10% πιο εξυπηρετικοί ή ακόμα και να χαμογελάτε 10% περισσότερο από τους ανταγωνιστές σας, για να κάνετε τους πελάτες να προτιμήσουν το δικό σας προϊόν ή υπηρεσία.
Νομίζω σε μεγάλο βαθμό, αυτό είναι αλήθεια. Αυτό που έχω να συμπληρώσω είναι ότι σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας έναν λόγω παραπάνω από τους υπολοίπους για να επιλέξουν την επιχείρηση σας. Σκεφθείτε αυτό: Εάν προσφέρετε ότι προσφέρει και η υπόλοιπη αγορά, γιατί οι πελάτες να επιλέξουν εσάς και όχι κάποιον άλλο;;
Το κλειδί στον κανόνα αυτό, είναι να βρείτε το δικό σας 10% στο οποίο μπορείτε να είσαστε καλλίτεροι από τους ανταγωνιστές σας, και να το διαφημίσετε. Προωθήστε το σε κάθε κάρτα, κάθε διαφημιστικό φυλλάδιο, κάθε διαφημιστικό σπότ, και κάθε συζήτηση που κάνετε με τους πελάτες σας. Σύντομα η αγορά θα γνωρίζει γι’ αυτό το “κάτι παραπάνω” που προσφέρετε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου