Η παρουσίαση του Γιάννη Βρύση (Multirama)
Ο Γιάννης Βρύσης είναι ιδιοκτήτης του καταστήματος Multirama στην Ηγουμενίτσα. Είναι πτυχιούχος Ηλεκτρ. Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ, ενώ έχει και Μεταπτυχιακό MBA. Κεντρικό θέμα της παρουσίασης του ήταν η μέθοδος Franchising, και πως την εκμεταλλεύτηκε με σκοπό να ανοίξει την δική του επιχείρηση στην Ηγουμενίτσα.
Ξεκίνησε την παρουσίαση του με τον ορισμό του franchising, και αποσαφήνισε με κατανοητό τρόπο την ορολογία, γύρω από την μέθοδο του franchising. Μας εξήγησε ότι ουσιαστικά παίρνει κάποιος την επωνυμία μια άλλης ήδη υπάρχουσας επιχείρησης, με σκοπό να εκμεταλλευτεί το brand name και την τεχνογνωσία της υπάρχουσας επιχείρησης. Και αυτά έναντι κάποιας αμοιβής. Έκανε μια μικρή αναδρομή για το πώς ξεκίνησε το franchising και ανέφερε τα σημαντικότερα σημεία για την έννοια του “δικτύου franchising”.
Στη συνέχεια σαν παράδειγμα εφαρμογής της μεθόδου, ανέφερε την δική του επιχείρηση, το κατάστημα Multirama στην Ηγουμενίτσα. Οι συμβουλές που έδωσε προς τους φοιτητές, και σε όσους ενδιαφέρονται για το franchising, ήταν καταρχήν να βρουν έναν κλάδο που τους ταιριάζει, να σιγουρευτούν για την πρωτοτυπία και διαφοροποίηση της επιλογής τους, να μελετήσουν τις ενέργειες μάρκετινγκ που πρέπει να κάνουν, να σκεφτούν το σενάριο της επόμενης ημέρας, και να αποφασίσουν όσο το δυνατό γρηγορότερα, πριν τους προλάβει κάποιος άλλος. Στη συνέχεια ανέλυσε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ενός franchising και ανέφερε ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία για το πώς ξεκίνησε η μέθοδος στην Ελλάδα.
Έκλεισε την παρουσίαση του με ορισμένα συμπεράσματα, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι το franchising αποτελεί έναν από τους πλέον ασφαλείς και αποτελεσματικούς τρόπους επιχειρηματικής ανάπτυξης. Επισήμανε ότι η ευρεία αναγνώριση του εμπορικού σήματος, η δυναμικά αυξανόμενη ζήτηση από το καταναλωτικό κοινό και το δοκιμασμένο σύστημα λειτουργίας με τα εγχειρίδια και τις δυνατότητες υποστήριξης αποτελούν τους κυριότερους λόγους εφαρμογής της μεθόδου franchising.Καθοριστικής σημασίας για μια επιτυχημένη πορεία ενός δικτύου franchise, είναι η τήρηση ‘βασικών αρχών’ όπως σοβαρός αρχικός σχεδιασμός, σωστή εσωτερική οργάνωση και υποδομή της μητρικής εταιρείας. Στο σημείο αυτό έκλεισε την παρουσίαση του.
Δείτε την παρουσίαση:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου