Το blog μεταφέρθηκε!

Θα μεταφερθείτε εντώς 10sec.
Εάν όχι, τότε επισκεφθείτε το
http://epixeirein.gr
και αλλάξτε τα αγαπημένα σας.


My blog has moved!

You should be automatically redirected in 10 seconds. If not, visit
http://epixeirein.gr
and update your bookmarks.

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Η παρουσίαση του Δημήτρη Σακαρέλη

O Δημήτρης Σακαρέλης είναι ένας εκ των ιδιοκτητών της οικογενειακής επιχείρησης "ΣΑΚΑΡΕΛΗΣ" που δραστηριοποιείτε κυρίως στο εμπόριο και την επεξεργασία αλουμινίου - σιδήρου. Ο ίδιος αποτελεί πλέων την τρίτη γενιά μέσα στην επιχείρηση. Έχει σπουδάσει Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων και έχει επίσης Μεταπτυχιακό σε Μάρκετινγκ.

Ξεκίνησε, λέγοντας ότι ο ίδιος επιστρέφοντας μετά τις σπουδές του, δεν είχε να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που αντιμετώπισε η Αναστασία Σμυρόγλου στο ξεκίνημα της, αφού μπαίνοντας στην επιχείρηση είχε ήδη έτοιμους πελάτες, έτοιμους συνεργάτες, και πολλά άλλα. Είχε όμως να αντιμετωπίσει άλλου είδους προβλήματα. Χαρακτηριστικά ανέφερε μια έρευνα, που δείχνει ότι το 80% των οικογενειακών επιχειρήσεων, “κλείνει” στην τρίτη γενιά. Ξεκίνησε την παρουσίαση του με μια μικρή αναφορά στην επιχείρηση του, πως ξεκίνησε το 1947 και που έφτασε να βρίσκεται σήμερα.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο περιβάλλον του Ανταγωνισμού, των Προμηθευτών, και των Πελατών. Για τον Ανταγωνισμό ανέφερε ότι μια επιχείρηση θα πρέπει να γνωρίζει πλήρως και τα πάντα γύρω από τα προϊόντα των ανταγωνιστών της, για τις τιμές, και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, και να αντιγράψει στο πλαίσιο του εφικτού τα δυνατά σημεία τους.

Συνέχισε με το κύκλωμα των Προμηθευτών, και επισήμανε το γεγονός ότι “όσοι περισσότεροι, τόσο το καλλίτερο”, αφού έτσι δεν εξαρτάσαι από τις διαθέσεις του κάθε προμηθευτή και απολαμβάνεις σαν επιχείρηση μεγαλύτερη διαπραγματευτική δύναμη σε όλους τους τομείς συνεργασίας.

Έκλεισε με το περιβάλλον των Πελατών, και επισήμανε ότι κάθε πελάτης χρήζει ιδιαίτερης αντιμετώπισης ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του και έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στην πρώτη επαφή με τον πελάτη. Στο σημείο αυτό μας παρουσίασε με πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα, όπου στο ερώτημα “γιατί οι πελάτες φεύγουν από μια επιχείρηση;” το 69% απάντησε λόγω κακής συμπεριφοράς και εξυπηρέτησης, ενώ οι περισσότεροι ιδιοκτήτες νομίζουν ότι οι πελάτες τους, φεύγουν λόγω της τιμής. Εκεί έκλεισε και την παρουσίαση του. Επόμενος και τελευταίος ομιλητής ήταν ο Γιάννης Βρύσης.

Δείτε την παρουσίαση:

Stumble Upon Toolbar

Δεν υπάρχουν σχόλια: