Το blog μεταφέρθηκε!

Θα μεταφερθείτε εντώς 10sec.
Εάν όχι, τότε επισκεφθείτε το
http://epixeirein.gr
και αλλάξτε τα αγαπημένα σας.


My blog has moved!

You should be automatically redirected in 10 seconds. If not, visit
http://epixeirein.gr
and update your bookmarks.

Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2008

Η παρουσίαση της Αναστασίας Σμυρόγλου (Διαφημιστικό γραφείο ΧΑΜΑΙΛΕΩΝ)

Η Αναστασία Σμυρόγλου είναι ιδιοκτήτρια του διαφημιστικού γραφείου ΧΑΜΑΙΛΕΩΝ που βρίσκεται στην Ηγουμενίτσα. Έχει σπουδάσει γραφιστική στην Θεσσαλονίκη και Αγγλία, ενώ έχει και Μεταπτυχιακό πάνω στην γραφιστική.

Το 2003 αποφάσισε να επιστρέψει στον τόπο καταγωγής της και να πάρει το ρίσκο ξεκινώντας το δικό της γραφείο. Αγαπώντας πολύ την δουλειά της, και έχοντας εμπιστοσύνη στις ικανότητες και γνώσεις της, στόχος της ήταν να πάρει δουλειές από πελάτες της περιοχής, οι οποίοι όμως προτιμούσαν διαφημιστικά γραφεία της Αθήνας και Θεσσαλονίκης, γιατί έψαχναν κάτι διαφορετικό. Το κενό αυτό ήθελε να καλύψει η ίδια.

Ξεκίνησε με μια μικρή παρουσίαση του γραφείου της, και την δουλειά που κάνει ένας γραφίστας, και όπως χαρακτηριστικά είπε, “ο γραφίστας δεν είναι γραφιάς”.

Στην συνέχεια μας εξήγησε για την απόφαση της να αφήσει το εξωτερικό και να επιστρέψει, μας εξήγησε τον τρόπο που κινήθηκε για να ξεκινήσει, πως επέλεξε τον εργασιακό της χώρο, ποιες δυσκολίες συνάντησε από την τοπική αγορά, πως βρήκε τους πρώτους της πελάτες, και πως την αντιμετώπιζαν αρχικά αρκετοί από αυτούς τους πελάτες.

Τον πρώτο καιρό οι περισσότεροι θεωρούσαν ότι είναι πολύ ακριβή στις τιμές της, και βγήκε η ανάλογη φήμη στην αγορά. Η Αναστασία μας εξήγησε ότι ίσως ήταν πιο ακριβή για τα δεδομένα της περιοχής, αλλά καθόλου ακριβή για την ποιότητα της δουλειάς που πραγματικά έκανε. Αυτό της πήρε αρκετό χρόνο για να το αλλάξει, και το έκανε μέσα από την “εκπαίδευση” προς τους πελάτες της μέχρι να καταλάβουν την πραγματική αξία του “προϊόντος” που παίρνανε.

Το κεντρικό μήνυμα που ήθελε να περάσει μέσα από την παρουσίαση της, και το έκανε πολύ εύστοχα, ήταν ότι “θα πρέπει να αγαπήσεις αυτό που επέλεξες να κάνεις”. Και θεωρεί το στοιχείο αυτό σημαντικό παράγοντα επιτυχίας, που σε κρατάει “ζωντανό” ακόμα και όταν η επιχείρηση σου “δεν πάει καλά” και κυρίως τον πρώτο καιρό, που ακόμα η αγορά δεν σε γνωρίζει.

Επισήμανε επίσης ότι ο “σεβασμός” προς τον πελάτη, είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Επόμενος ομιλητής ήταν ο Δημήτρης Σακαρέλης.

Δείτε την παρουσίαση:

Stumble Upon Toolbar

Δεν υπάρχουν σχόλια: