Το blog μεταφέρθηκε!

Θα μεταφερθείτε εντώς 10sec.
Εάν όχι, τότε επισκεφθείτε το
http://epixeirein.gr
και αλλάξτε τα αγαπημένα σας.


My blog has moved!

You should be automatically redirected in 10 seconds. If not, visit
http://epixeirein.gr
and update your bookmarks.

Σάββατο, 4 Αυγούστου 2007

Μην στοχεύετε τους πελάτες σας! Στοχεύστε αυτούς που τους επηρεάζουν!

Εντάξει, αυτό δεν είναι απόλυτο! Ίσως πιο σωστό θα ήταν, “στοχεύστε στους πελάτες σας, αλλά όχι μόνον σε αυτούς!” Στο post αυτό θέλω να τονίσω την σπουδαιότητα του “περιβάλλοντος”, που επηρεάζει σημαντικά τον πελάτη, στην τελική απόφαση του να αγοράσει ή όχι το προϊόν μας!

Σκεφτείτε τον εαυτό σας. Όταν θέλετε να αγοράσετε έναν Η/Υ, δεν θα ρωτήσετε πρώτα τον αδερφό, ξάδερφο, φίλο, ή γνωστό, ο οποίος είναι παθιασμένος με τους υπολογιστές, άσχετα με την δουλειά του, και ξέρει τα πάντα γύρω από αυτούς;

Όταν θέλετε να αγοράσετε αυτοκίνητο, δεν θα ρωτήσετε πρώτα τον αδερφό, ξάδερφο, φίλο, ή γνωστό, ο οποίος είναι παθιασμένος με τα αυτοκίνητα και ξέρει τα πάντα γύρω από αυτά;

Και στις δύο περιπτώσεις, ενδέχεται επιπλέον, να πάρετε ένα περιοδικό εξειδικευμένο, να διαβάσετε τι γνώμη κάποιου ειδικού, να ψάξετε στο internet, να δείτε τι λένε οι άλλοι για αυτό που σας ενδιαφέρει σε κάποιο σχετικό forum, ή σε κάποιο blog.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όσοι από εσάς έχετε κάποια επιχείρηση, ή γενικότερα πουλάτε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, δεν θα πρέπει να είναι μόνον ο “πελάτης σας”, ο μοναδικός στόχος για το μάρκετινγκ και την διαφήμιση. Θα πρέπει να είναι και το περιβάλλον γύρω του! Οι συγγενής, φίλοι, γνωστοί, ο σύζυγος, η σύζυγος, οι συνάδελφοι στην δουλειά, και όσοι άλλοι ενδέχεται να τον επηρεάσουν στην αγορά του. Πόσες φορές ρωτάτε τον υπάλληλο στο video-club, αν κάποια ταινία είναι καλή και αξίζει να τη νοικιάσετε; Εγώ πάντως, αρκετές φορές!

Επιπλέον στο περιβάλλον αυτό που μόλις περιγράψαμε, τα τελευταία χρόνια έχουμε και το internet. Πλέον ο καθένας μπορεί να μπει και να διαβάσει σχόλια από άλλους (άγνωστους) καταναλωτές του προϊόντος για το πόσο καλό είναι ένα προϊόν, μια υπηρεσία, ένα βιβλίο, ένας τουριστικός προορισμός, ένα εστιατόριο ή ένα ξενοδοχείο! Πραγματικά πλέον, μπορείς να είσαι ενήμερος πριν πας σε ένα μέρος, ποια μπαρ και εστιατόρια αξίζει να επισκεφθείς, και φυσικά πιο ξενοδοχείο να επιλέξεις για να μείνεις!

Αυτό που διαπιστώνουμε είναι ότι το Word-of-Mouth, παίζει άκρως σημαντικό ρόλο σε μια επιχείρηση. Στήνοντας μια “στρατηγική μάρκετινγκ”, περισσότερο βασισμένη σε Word-of-Mouth techniques, και λιγότερο σε παραδοσιακή διαφήμιση, θα έχετε θεαματικά αποτελέσματα.

Όλα αυτά, μπορείτε να τα δείτε στην πολύ καλή έρευνα του eMarketer, στο post: "Reaching Influencers With Word-of-mouth"

Always Remeber The Buzz Factor!!

Stumble Upon Toolbar

Δεν υπάρχουν σχόλια: