Οι Νέες Τάσεις του 2008
Η αυξανόμενη γήρανση του πληθυσμού, οι νέες κοινωνικές ομάδες, τα social media, οι νέοι άνθρωποι που επιστρέφουν, και το κίνημα των ενεργών πολιτών είναι μερικές από τις τάσεις που θα μας απασχολήσουν μέσα στο 2008.
ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ να λέγεται ότι η γνώση του μέλλοντος, μας βοηθάει να κατανοήσουμε καλλίτερα το παρόν μας. Γνωρίζοντας τις “νέες τάσεις” που έρχονται, θα είσαστε σε θέση να προετοιμάσετε καλλίτερα και με μεγαλύτερη ασφάλεια το μέλλον σας. Θα προσαρμοστείτε ευκολότερα στις αλλαγές που έρχονται. Πιθανόν να εκμεταλλευτείτε “επιχειρηματικά”, μια νέα ιδέα ή μια νέα τάση. Δείτε το νέο που έρχεται ως ευκαιρία και όχι ως απειλή. Μέσα στο 2008 λοιπόν, επικεντρώστε την προσοχή σας στις παρακάτω τάσεις:
Η αυξανόμενη γήρανση του πληθυσμού
Την τελευταία δεκαετία, τα όρια ζωής των ανθρώπων έχουν αυξηθεί σημαντικά. Η πληθυσμιακή ομάδα των ανθρώπων άνω των 65 ετών είναι η μεγαλύτερη που έχει καταγραφεί ποτέ στην ιστορία της ανθρωπότητας. Επιπλέων, υπολογίζεται ότι μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, περίπου 450 εκατομμύρια άνθρωποι στον ανεπτυγμένο κόσμο θα βγούνε στην σύνταξη (η γενιά των baby boomers).
Οι άνθρωποι αυτοί βγαίνοντας στην σύνταξη θα αναζητήσουν ανέσεις, και ειδικά προϊόντα. Υπολογίζεται ότι θα ταξιδεύουν τουλάχιστον 2 φορές τον χρόνο, ενώ πολλοί θα εγκατασταθούν σε χώρες με ήπιο κλίμα όπως η Ελλάδα. Η αγορά κατοικίας από ηλικιωμένα ζευγάρια αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά. Εσείς από την πλευρά σας θα πρέπει να είσαστε προετοιμασμένοι.
Νέες κοινωνικές ομάδες: Μετανάστες
Από μια πρόσφατη έρευνα της εταιρείας focus, υπολογίζεται ότι οι αλλοδαποί που ζουν σήμερα στην Ελλάδα, φτάνουν στο 10% περίπου του συνολικού πληθυσμού της χώρας μας. Οι ιδιαίτερες ανάγκες τους αλλά και η επιθυμία τους για βελτίωση του τρόπου ζωής τους στη χώρα μας, έχουν ως αποτέλεσμα μία συνεχώς αυξανόμενη καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις, γίνεται εντονότερη από εκείνη των Ελλήνων.
Για παράδειγμα, μέσα από την έρευνα της focus, υπολογίστηκε ότι το 40% των αλλοδαπών έχει προβεί σε ανακαίνιση του σπιτιού του μέσα στον τελευταίο χρόνο (τουλάχιστον μία εργασία) καθώς επίσης και σε αγορά αντικειμένων για το σπίτι. Το ανάλογο ποσοστό για τους Έλληνες είναι 39%. Πολλοί από τους αλλοδαπούς δίνουν μεγάλο μέρος του οικογενειακού τους εισοδήματος στην εκπαίδευση των παιδιών τους. Τα προϊόντα και υπηρεσίες που απευθύνονται στην κοινωνική αυτή ομάδα αυξάνονται συνεχώς. Τις τάσεις αυτές δεν θα πρέπει να τις αγνοήσετε!
Περισσότεροι νέοι επιστρέφουν
Social Media: Η νέα μεγάλη τάση
Ένα νέο κίνημα γεννιέται
4 σχόλια:
Πολύ καλό post, και πιστεύω πως αυτές οι τάσεις που αναφέρεις θα συνεχίσουν να υπάρχουν και τα επόμενα 5 χρόνια!
Γειά σου φίλε kbee. Συμφωνώ. Για τα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον, θα συνεχίσουν να μας απασχολούν οι τάσεις αυτές. Είναι πολλά ακόμα αυτά που μπορούμε να εντοπίσουμε ως "τάσεις". Σε κάποιο επόμενο post θα αναφέρουμε περισσότερα πράγματα.
Ζω σε μια μεγάλη πόλη της Θεσσαλίας και σκέφτομαι να δημιουργήσω μια επιχείρηση αυτόματων πλυντηρίων-στεγνωτηρίων που λειτουργούν με κέρμα (σημειώνω ότι δεν υπάρχει παρόμοια επιχείρηση στην πόλη). Θα ήθελα τη γνώμη σου για την ιδέα μου αυτή και τί θα πρέπει να λάβω υπόψιν πριν ξεκινήσω.
Φίλε zerocool η έναρξη μιας επιχείρησης και αυτά που θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου, δεν είναι κάτι τόσο απλό για να σου απαντήσω μέσα σε μερικές γραμμές. Στείλε μου στο email μου (vaspappas@gmail.com), περισσότερες πληροφορίες και την ιδέα σου ολοκληρωμένη όπως την έχεις φανταστεί ότι θα δουλέψει.
Δημοσίευση σχολίου