Το blog μεταφέρθηκε!

Θα μεταφερθείτε εντώς 10sec.
Εάν όχι, τότε επισκεφθείτε το
http://epixeirein.gr
και αλλάξτε τα αγαπημένα σας.


My blog has moved!

You should be automatically redirected in 10 seconds. If not, visit
http://epixeirein.gr
and update your bookmarks.

Κυριακή, 6 Ιουλίου 2008

Στοχεύστε Αποτελεσματικά τους Πελάτες σας

Έχει αποδειχθεί ότι είναι εξαιρετικά αναποτελεσματικό όταν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αναφέρονται στους πελάτες τους με γενικότητες χωρίς να έχουν ξεκαθαρίσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και τους λόγους που αγοράζουν το προϊόν τους. Σε συζητήσεις που έχω συχνά με επιχειρηματίες που επισκέπτονται το γραφείο μου, όταν τους ρωτώ ποιους θα θέλανε για πελάτες τους, οι 9 στους 10 μου απαντούν, “…όλους”.

Σίγουρα τους θέλετε όλους για πελάτες σας, αυτό δεν είναι κακό, αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι είναι αναποτελεσματικό σε σχέση με τα χρήματα που ξοδεύετε για το μάρκετινγκ της επιχείρηση σας. Σας κοστίζει πολύ περισσότερο όταν απευθύνεστε σε ολόκληρη την αγορά με σκοπό να κάνετε πελάτες σας τους λίγους, από το να απευθύνεστε συγκεκριμένα σε αυτούς τους λίγους που θέλουν να γίνουν πελάτες σας ούτως η άλλος επειδή χρειάζονται το προϊόν σας!

Πως όμως θα βρείτε αυτούς τους λίγους που χρειάζονται περισσότερο το προϊόν σας; Μπορείτε να κάνετε δυο πολύ απλά πραγματάκια:

1ον Σπάστε την αγορά σε μικρότερα κομμάτια ανά κατηγορία επαγγέλματος (μπορεί επίσης να είναι ανά κατηγορία φύλου, ηλικίας ή περιοχής, ανάλογα με την δραστηριότητα της επιχείρησης) και δείτε ποιοι είναι αυτοί που χρειάζονται περισσότερο το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αφού τους προσδιορίσετε ρίξτε όλο το βάρος του μάρκετινγκ πάνω τους. Στείλτε τους για παράδειγμα ένα φυλλάδιο της επιχείρηση σας, ή επικοινωνήστε τηλεφωνικός μαζί τους. Ακόμα και εάν δεν διαθέτετε ένα προϊόν που καλύπτει τις ανάγκες τους, είναι στο χέρι σας να το φτιάξετε και στη συνέχεια να το προωθήσετε στην κατηγορία των πελατών-στόχων σας.

2ον Σημειώστε ποιοι από τους πελάτες που έχετε ήδη χρειάζονται περισσότερο το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Σίγουρα δεν είναι για όλους το ίδιο χρήσιμο. Σημειώστε ποιοι είναι αυτοί που αγοράζουν με μεγαλύτερη συχνότητα , ποιοι είναι αυτοί που σας φέρνουν τα περισσότερα έσοδα και ποιοι είναι αυτοί που είναι για μεγάλο χρονικό διάστημα πελάτες σας. Αφού τους προσδιορίσετε μπορείτε στη συνέχεια να τους ενημερώσετε για συγκεκριμένες προσφορές που θα φτιάξετε σε συγκεκριμένα προϊόντα που έχετε διαπιστώσει ότι καλύπτουν καλλίτερα τις ανάγκες αυτών των πελατών σας.

Σε κάθε περίπτωση, προσδιορίζοντας και στη συνέχεια στοχεύοντας αυτούς που χρειάζονται περισσότερο τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας καταφέρνετε σημαντικά αποτελέσματα με λιγότερο κόστος.

Stumble Upon Toolbar