tag:blogger.com,1999:blog-637415737384556343.post8348435214010746971..comments2017-07-06T14:22:00.089+03:00Comments on επιχειρείν: Τι είναι στρατηγική;Vasilis Pappashttp://www.blogger.com/profile/00435479350524814315noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-637415737384556343.post-16082333210589782162008-02-11T10:56:00.000+02:002008-02-11T10:56:00.000+02:00μπραβο Βασιλακη, συμφωνω και ωραι θεματακι. Εχεις ...μπραβο Βασιλακη, συμφωνω και ωραι θεματακι. Εχεις ξαναβγαλει για στρατηγικη ή πρώτη φορα μου φαινεται? Anyway πολυ καλο το postaki. <BR/><BR/>Καλημέρα φιλε μου!Κορκόδειλαςhttps://www.blogger.com/profile/12218511732254032162noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-637415737384556343.post-32544868580416072802008-02-09T21:52:00.000+02:002008-02-09T21:52:00.000+02:00Ευχαριστώ Βασίλη.Είσαι πολύ γρήγορος!Ευχαριστώ Βασίλη.<BR/>Είσαι πολύ γρήγορος!Μιχάλης Γ.Πασιάκοςhttps://www.blogger.com/profile/16014935502489499287noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-637415737384556343.post-76278163848359425232008-02-09T17:25:00.000+02:002008-02-09T17:25:00.000+02:00Νομίζω ότι η στρατηγική πρέπει να έχει τρία επίπεδ...Νομίζω ότι η στρατηγική πρέπει να έχει τρία επίπεδα. Την κατανόηση του τι θέλουμε να πετύχουμε, τον σχεδιασμό για το επιθυμητό αποτέλεσμα και τέλος τη μέγιστη υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού στην πραγματικότητα.<BR/><BR/>* Μια σκέψη με την βόλτα από το blog σας. Που μπορεί να είναι και λάθος.<BR/><BR/>Φιλικά<BR/>Γιάννης ΒέλληςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-637415737384556343.post-79848586982190306402008-02-08T19:53:00.000+02:002008-02-08T19:53:00.000+02:00@kbeeΗ μήτρα του Porter που αναφέρεις και εξηγείς ...@kbee<BR/>Η μήτρα του Porter που αναφέρεις και εξηγείς στο σχόλιο σου είναι πράγματι πολύ κατατοπιστική! Αυτό που έχω να προσθέσω είναι ότι (κατά την δική μου άποψη), είτε απευθύνεσαι στο ευρύ κοινό ή σε niche market, θα πρέπει ΠΑΝΤΑ να Διαφοροποιήσε με τον οποιοδήποτε τρόπο από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό, και πολλές φορές ασχέτος της τιμής, η οποία και αυτή αποτελεί παράγοντα διαφοροποίησης, (θα κάνω σχετικό post).<BR/><BR/>@bizwriter<BR/>Έχω διαβάσει το post σου και στο παρελθόν. Κάνεις μια εξαιρετική ανάλυση με πολύ απλά λόγια που μπορεί ο καθένας να καταλάβει το μοντέλο του Porter των 5 δυνάμεων. Απλά θα συμπληρώσω (για να τονίσουμε την σημασία του μοντέλου), ότι αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα "εργαλεία" που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση για να σχεδιάσει με μεγαλύτερη ακρίβεια το "μέλλον" της, όπερ την "στρατηγική" που θα ακολουθήσει! <BR/><BR/>Νομίζω με τα δύο αυτά σχόλια συμπληρώνεται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό το πάζλ της "στρατηγικής". Ακόμα βέβαια έχουμε δρόμο...<BR/>Ευχαριστώ παιδιά.Vasilis Pappashttps://www.blogger.com/profile/00435479350524814315noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-637415737384556343.post-11109741318408742682008-02-08T13:06:00.000+02:002008-02-08T13:06:00.000+02:00My 2 cents:Το Μοντέλο των Πέντε Δυνάμεων του Micha...My 2 cents:<BR/><BR/><A HREF="http://bizwriter.wordpress.com/2007/05/20/porters-five-forces-model/" REL="nofollow">Το Μοντέλο των Πέντε Δυνάμεων του Michael E. Porter</A><BR/><BR/>Περιέχει και link στο updated άρθρο που δημοσιεύθηκε στο HBR.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-637415737384556343.post-71357703734270183752008-02-08T11:37:00.000+02:002008-02-08T11:37:00.000+02:00Το αγαπημένο μου θέμα! Επιτέλους :ΡΛοιπόν για να γ...Το αγαπημένο μου θέμα! Επιτέλους :Ρ<BR/><BR/>Λοιπόν για να γίνει περισσότερο κατανοητό αυτό που λες σχετικά με την στρατηγική, θα βάλω μια εικόνα από την "μήτρα του Porter" και θα αναλύσω κάποια πράγματα:<BR/><A HREF="http://img150.imageshack.us/img150/7080/strategyol3.jpg" REL="nofollow">Μήτρα Porter(πατήστε για να την δείτε)</A><BR/><BR/>Ο Porter ουσιαστικά λέει κάποια απλά πράγματα:<BR/>Καταρχάς επιλέγεις αν το προϊόν/ υπηρεσία σου απευθύνεται στο "ευρύ κοινό" ο στοχεύεις σε μια μικρότερη αγορά (niche market). <BR/><BR/>Αν στοχεύεις στο ευρύ κοινό, αποφασίζεις αν θέλεις να έχεις ένα παρόμοιο με τους άλλους ανταγωνιστές προϊόν, αλλά πρέπει να το προσφέρεις σε χαμηλή τιμή! (πχ Zara) <BR/><BR/>Εναλλακτικά μπορείς να προσφέρεις ένα προϊον διαφοροποιημένο από τους ανταγωνιστές (καλύτερο, ποιότητα, service κτλ), οπότε δεν θα είναι φθηνότερο, αλλά θα πληρώνει ο καταναλωτής περισσότερα γιατί ακριβώς "διαφέρει". (πχ Diesel;;)<BR/><BR/>Αν στοχεύεις σε ένα μικρό μέρος της αγοράς ακολουθείς πάλι την ίδια στρατηγική, δηλαδή "εστιάζεις" στην αγορά και πάλι ξεχωρίζεις με βάση το κόστος ή το πόσο διαφοροποιημένο είναι το προϊόν σου!<BR/><BR/>Αξίζει αν τονισθεί ότι μπορείς να εφαρμόσεις και μια υβριδική στρατηγική, συνδυάζοντας κάποια στοιχεία από τα παραπάνω.<BR/>Πιστεύω ότι με την εικόνα "ξεκαθαρίζει" κάπως το τοπίο και γίνεται περισσότερο κατανοητό για το τι λέει ο Porter. [Αν θέλεις Βάσίλη μπορείς να συμπεριλάβεις το παραπάνω κείμενο ή την εικόνα στο "κυρίως άρθρο".]spectonhttps://www.blogger.com/profile/09782803700165460004noreply@blogger.com