tag:blogger.com,1999:blog-637415737384556343.post2827149828069055699..comments2017-07-06T14:22:00.089+03:00Comments on επιχειρείν: Το μυστικό μιας επιτυχημένης στρατηγικής: Ο Κανόνας 80/20Vasilis Pappashttp://www.blogger.com/profile/00435479350524814315noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-637415737384556343.post-7096207401883349052009-05-04T12:45:00.000+03:002009-05-04T12:45:00.000+03:00Αγαπητή fani, ο κανόνας 80/20 ισχύει σε κάθε επιχε...Αγαπητή fani, ο κανόνας 80/20 ισχύει σε κάθε επιχείρηση μικρή η μεγάλη, ισχύει ακόμα και στην καθημερινότητα μας σαν άτομα! Όπως αναφέρω και στο post μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στα χέρια του επιχειρηματία από όπου μπορεί αν αντλήσει εξαιρετικά χρήσιμες πληροφορίες. Όμως θαύματα δεν κάνει ούτε αποτελεί και την λύση στα προβλήματα κάθε επιχείρησης. Είναι απλά ένα εργαλείο που βοηθάει στην λήψη αποφάσεων, τον προγραμματισμό των ενεργειών, και την διαμόρφωση της στρατηγικής της.<br />Μια επιχείρηση σαν αυτή που μου περιέγραψες, μπορεί να χρησιμοποιήσει τον κανόνα αυτό, για να αντλήσει κάποιες χρήσιμες πληροφορίες που πιθανόν να την βοηθήσουν στην λήψη κάποιων αποφάσεων. Σίγουρα δεν είναι όλες οι επιχειρήσεις ίδιες και σίγουρα δεν μπορεί να εφαρμοστεί ο κανόνας απόλυτα σε κάθε επιχείρηση. Στην περίπτωση σου μπορεί να είναι 70/30 (το 80/20 δεν είναι απόλυτο). Σου δίνω μερικά παραδείγματα: Θα μπορούσες να δεις ποιοι πελάτες σου αφήνουν τα περισσότερα κέρδη (ποιο 30% των πελατών σου δίνει το 70% των κερδών σου), επίσης από ποια προϊόντα προέρχονται τα περισσότερα κέρδη (ξανά το ίδιο, το 70% των κερδών προέρχεται μόλις από το 30% των προϊόντων που διαθέτεις, ποια είναι αυτά;;). Τώρα μπορείς να συνδυάσεις αυτές τις πληροφορίες και να βγάλεις κάποια συμπεράσματα τα οποία μπορείς αν χρησιμοποιήσεις για να πάρεις κάποιες αποφάσεις, ΑΛΛΑ μέχρι εκεί!!! <br />Εάν το μαγαζί σου βρίσκεται απομονωμένο εκτός πιάτσας, λίγα πράγματα μπορεί να σου προσφέρει ο κανόνας αυτός!! Εάν είσαι κακός επαγγελματίας, με χαμηλές δημόσιες σχέσεις, με κακό service, υψηλές τιμές, με αγενές προσωπικό, τότε ξανά λίγα πράγματα αυτός ο κανόνας μπορεί να σου προσφέρει!! Οπότε σχετικά με αυτό που με ρωτάς και την τοποθεσία του μαγαζιού, δεν έχω παρά να συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!! Όσο πιο κεντρικά είναι στην πιάτσα όπου υπάρχει ο περισσότερος κόσμος και γύρω-γύρω άλλα καφέ, τότε σίγουρα έχει πολύ μεγαλύτερες ελπίδες να πάει καλά από ένα άλλο το οποίο είναι απομονωμένο εκτός πιάτσας! Όταν κάποιος ρώτησε τον Hilton (ιδρυτή της γνωστής αλυσίδας ξενοδοχείων) για τα 3 σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να έχει μια επιχείρηση αυτός απάντησε: Location, Location, Location!! Οπότε η τοποθεσία της επιχείρησης παίζει εξαιρετικά μεγάλο ρόλο στην επιτυχία της!! Ο κανόνας αυτός είναι απλός ένα καλό εργαλείο που μπορεί να δώσει κάποιες χρήσιμες πληροφορίες και τίποτα παραπάνω!! Άλλα είναι τα σημαντικότερα ζητήματα που θα πρέπει να λύσει μια επιχείρηση (ειδικά σαν την δική σου) και ένα από αυτά είναι η “σωστή τοποθεσία”, όπως σωστά επισήμανες στο σχόλιο σου!! Για κάποιες επιχειρήσεις η τοποθεσία δεν παίζει τον πρώτο ρόλο, όμως για επιχειρήσεις σαν την δική σου είναι ζωτικής σημασίας και εάν σε αυτό προσθέσεις τα βασικά, δηλαδή καλό service, ευγενικό προσωπικό, λογικές τιμές, τότε η επιτυχία δεν θα αργήσει αν έρθει!! Εάν δεν έχεις καλό “πόστο” όπως λες και εσύ, τότε λίγα πράγματα μπορείς να κάνεις, σίγουρα θα πρέπει να διαφοροποιηθείς και να κινηθείς αλλιώς (αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση)!!Vasilis Pappashttps://www.blogger.com/profile/00435479350524814315noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-637415737384556343.post-6837595341592971492009-05-02T13:34:00.000+03:002009-05-02T13:34:00.000+03:00Πραγματι ειναι εντυπωσιακος και χρησιμος αυτος ο κ...Πραγματι ειναι εντυπωσιακος και χρησιμος αυτος ο κανονας 80/20,οπως και ολα οσα μας γραφεις.Δεν ξερω ομως ποσο εφαρμοσιμα μπορει να ειναι ολα αυτα σε μια επιχειρηση μικρη ,που πουλαει καφε τα πρωινα, κρυο πιατο τα μεσημερια,ποτο το βραδακι με συνοδεια ενα πιανο και πολυ ομορφη μουσικη...σ ενα ζεστο οικογενειακο περιβαλλον,.(φτανει αραγε αυτο;). .Εγω πιστευω Βασιλη μου ,παρολο που με βρισκουν απολυτα συμφωνη οσα γραφεις ,οτι υπαρχει και ενα αλλο στοιχειο , που ειναι το ΠΙΟ καθοριστικο στο να πετυχει μια επιχειρηση αυτου του τυπου και οχι μονο. Ειναι το ΠΟΣΤΟ που βρισκεται αυτη ...και αν δεν κανω λαθος νομιζω οτι δεν εχει σηζητηθει καθολου αυτος ο παραγοντας.Οπως γνωριζουμε ολοι το κοστος της καλης προβολης ενος καταστηματος ειναι απλησιαστο και δυσβασταχτο οικονομικα με αυτα που ζητανε οι εκαστοτε ιδιοκτητες αυτων των ακινητων.Βλεπουμε οτι σε συμφερει καλυτερα ,εαν εχεις το πακετο, να το αγορασεις το ακινητο παρα να το νοικιασεις!.Θα τρελαθουμε τελειως!!Γι αυτο βλεπεις επιχειρησεις που δεν εχουν τιποτα απο ολες αυτες τις προυποθεσεις που αναφερεις ,ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ επειδη βρισκονται σε καλο σημειο αυτο τις καθιστα πετυχημενες.Αντιθετα επιχειρησεις που διαθετουν ολες τις προυποθεσεις να πετυχουν βουλιαζουν οικονομικα γιατι δεν μπορουν να πληρωνουν υπερογκα ποσα και αεριδες στους ιδιοκτητες για να εξασφαλισουν το ΠΟΣΤΟ.Συμπεραινω λοιπον οτι αυτοι οι επιχειρηματιες που διαθετουν πολλα πολλα χρημματα για να επενδυσουν σ ενα καλο σημειο, εχουν περισσοτερες πιθανοτητες να πετυχουν ανεξαρτητα εαν πληρουν η οχι,τις προυποθεσεις. Πες μου την γνωμη σου γι αυτο.Anonymousnoreply@blogger.com